Katamarán Suli Augusztus 14-18. második nap

Katamarán Suli Augusztus 14-18. második nap 1600 900 Katamarán Suli

Kedd – a Zacsi pacsi, a remek hajófelszerelés és a mélyvízi élményfürdőzés napja.

Biztos közeledik az újabb hőhullám, ez egészen tutti. Már kora reggel látszott némi kánikulának betudható reggeli fáradtság a nebulókon, de ennek ellenére természetesen időben megérkeztek a Katamarán Suliba. Az átlagéletkorra való tekintettel elvetettük a közös kávézás lehetőségét és frissítőnek a Balaton hullámait választottuk. Eszti remek bemelegítést tartott a homokos „tengerparton” melyet az előrelátó oktatóknak köszönhetően már mentőmellényben végeztünk. A rövid átmozgató gimnasztika után hosszú úszás következett, melytől a testi és szellemi frissülést reméltük. Bejött, így jöhetett a jutalomjáték a lasztikkal és a felfújható állatokkal.

A már száraz, felöltözött mini kalózokat csokis croissan és hideg tej várta az étteremben. A siker és a habzsolás nem maradt el, felfaltunk mindent. A jól lakott diákjaink picit csocsóztak majd pingpongoztak, idővel pedig visszatértek az oktató terembe.

A Katamarán Suliban ma kicsit igazítottunk a kormányos – legényég összetételen, majd szabad utat biztosítottunk a kis katamaránok felszereléséhez. Legnagyobb meglepetésünkre a bárkák szinte hibátlanul felszerelve várták az oktatói ellenőrzést – minden elismerés a srácoké. Még csak a második napon vagyunk, de ez már remekül ment.  Nem volt mit tenni, jöhetett a gyors öltözés, naptejezés, kulacstöltés és már indultunk is vízre. Zacsi jó szokásához híven a vízre szállás előtt még vetett egy gondoskodó pillantást a kéttestű gépekre és vízre vezényelte a csapatot.

A mai terv az volt, hogy a vízen az alap manővereket gyakoroljuk, ami hellyel-közzel sikerült is. Ezt követően a hétfő sikerre való tekintettel mentünk hosszú szakaszokat is, melyet a nagy melegre való tekintettel egészségügyi fürdőkkel tettünk változatossá. Nebulóink remekül haladtak, így érthető, ha megéheztek. Dél előtt egy picivel Balu partra küldte az éhes csapatot, és mehettek átöltözni.

Az étteremben hideg erdei gyümölcsleves szerepelt a mai étlapon, amit rántott csirkemell követett szorosan, persze kukoricás rizzsel. Az ízlésesen piros gyümölcsleves ma nem volt gyermekeink kedvence, ám a második fogás mindenki tányérjáról eltűnt. Úgy tűnik, a rántott húsi kukoricás rizzsel örök kedvenc marad a Katamarán Suli étlapon.

Szieszta idejére árnyékos játékokat rendeltünk el a hőség okán, majd csomóismereti órák következtek. A héten a tanulással biztos nem lesz baj, hiszen a hajófelszerelést követően ebben is jeleskedtek a tanoncok. Ha már Katamarán Suliban vagyunk, és idén Litkey Farkas is katamaránnal nyerte el a Kékszalag trófeát, adta magát a helyzet, hogy közösen megnézzük a róla készült filmet. Délután az időjárás kikapcsolta a szélgépet, így újabb szórakozás után néztünk. A nyár végére alaposan lemegy a Balaton vízszintje, ezzel párhuzamosan a hínár is közelebb kerül csemete tappancsokhoz. Ez a felismerés, és persze a tanulóink motorcsónak iránti vágya is közre játszott abban, hogy délután a mélyvízi fürdőzésre esett a választás. Ott kéklettünk a Balaton vízében, miközben srácaink hol egymást, hol a vízi játékokat nyúzták a Black Jack motorosról ugrálva.

Miután kiáztattuk magunkat, kihajóztunk és leszereltük a kis katamaránokat. A ponyvázást uzsonna követte, mára meleg szendvicset kaptunk limonádéval. Elválás előtt értékeltük a napot, majd a szerdai szélért és a fényképezőgépből eltűnt SD kártyáért imádkozva érzékeny búcsút vettünk egymástól.

Szöveg: Zacsi és Rozsda

Fotó (telefon): Balu

Érdekelnek az új táborok, események?

KÖVESS

MINKET!

Cím: 8220 Balatonalmádi, Neptun utca 13.
    Telefon : +36 30 555 91 69
    Email: nagy.r.attila@nanaboat.hu

Jelentkeznél valamelyik táborunkba, eseményünkre? Töltsd ki az alábbi űrlapot!