Katamarán Suli Július 24-28 ötödik nap

Katamarán Suli Július 24-28 ötödik nap 681 1024 Katamarán Suli

Péntek – Visszatért a nyár, megmutattuk a szülőknek a katamarán csalafintaságokat és pazar hangulatú díjkiosztóval zártunk egy újabb hetet a Katamarán Suliban.

Reggel eleve jól indult a nap. Sütött, fokozatosan melegedett az idő és frissült a nyugati szél – igazi táborzáró ajándék körülmények. Nem volt mit tenni, reggel egyből a homokos strandon tornáztunk, ügettünk békát és fotóztunk is békát, no meg persze ha már ott voltunk, strandoltunk is. A felfújható állataink társaságában vetettük be magunkat a hullámok közé, ami ma kifejezetten frissítő volt. Érthető, ha nehezen sikerült a nebulóinkat kicsalni a vízből. Az átmozgató reggel után elemeztük az előző napi eseményeket majd felfaltuk a mára kiosztott uzsonna falatokat. A csokis croissant sikere vitathatatlan, kihasználtuk a repeta keretet is.

Uzsi után a függőben maradt csomó vizsgák kerültek terítékre, majd kihajóztunk. Igazi örömvitorlázás volt, hiszen mára a bátrabbak már kilobbantották a kis fekete bőszeles vitorlákat is, melynek köszönhetően száguldottak a Balaton hullámain. Kivételesen ma időben értünk be az étterembe, ahol alföldi gulyásleves fogadott minket, igazán jól sikerült, és még tejföl is jutott a tetejére. Közvetlenül a leves után darásmetélt érkezett sárgabarack lekvárral, hát ezt sem kellett tukmálni, nagyon köszönjük. Jóllakottan csocsóztunk és pingpongoztunk egy keveset, de a melegre való tekintettel a szökőkút csábításának nem sikerült ellenállni. Talán érthető, ha ezek után a meteo vizsgát is a szabadban tartottuk – több volt az ázott ürge a csapatban, mint a száraz diák. Több-kevesebb sikerrel ezt a kihívást és letudták a frissen képzett katamarán legények, így a szülői bemutató következhetett.

Délután kettő órára ünneplőbe öltöztettük a lelkünket és a kis katamaránokat, majd szeretteink megérkezését követően kihajóztunk a homokos partszakaszra. Itt egy bemutató Strand Regattával kedveskedtünk a rajongóknak, majd szabadon választott gyakorlatokkal szórakoztattuk a látogatókat. Jó szokásunk szerint kisebb csoportokban motorossal vittük ki a szülőket annak érdekében, hogy testközelből győződhessenek meg a friss ismeretek meglétéről. A repertoárban szerepelt legénység csere, bőszeles vitorlázás bemutató, és az elmaradhatatlan borulás is szerepet kapott. Úgy tűnt, mind a nebulók mind a szüleik jól szórakoztak.

Javában délután volt, mikor partra értünk és leszereltünk. Felöltöttük kék Katamarán Sulis ünnepi pólónkat, majd megtartottuk a hagyományos díjkiosztónkat. Kiosztásra kerültek a Katamarán Suli és a Magyar Vitorlás Szövetség „Vitorlás Suli” programjának oklevelei, minősített anyagai is, no meg az összerakható Black Jack modell sem maradhatott ki a díjak közül. A közös „ugróképet” követően eltüntettük az uzsira kapott fantasztikus gyümölcsjoghurtot, és a Strand Regatta jutalom fagyikat.

Érzelmekkel teli hét áll mögöttünk, igazán jó volt itt lenni. Köszönet jár a tanulóinknak, akik olykor a túl erős szélben is helyt álltak, a reffelt vitorlák révén is. Nagy hála a szülőknek, akik legféltettebb kincseiket bízták ránk, és nem sajnálták az időt sem, hogy megnézzék a Katamarán Sulis bemutatót. Nem maradhat ki a sorból a Hajógyári Kikötő sem, hiszen az ott dolgozó munkatársak minden nap tettek értünk. Végül, de nem utolsó sorban elismerésem Zacsinak, aki nem csak engem viselt el, nem csak a csapatot segítette, tanította, de hősiesen állt a sarat a legkisebb tanítványunk által képviselt rajongásban is. Nélküle ez a hét nem lett volna ilyen hangulatos – köszönöm.

Szöveg és Foto: Rozsda

Érdekelnek az új táborok, események?

KÖVESS

MINKET!

Cím: 8220 Balatonalmádi, Neptun utca 13.
    Telefon : +36 30 555 91 69
    Email: nagy.r.attila@nanaboat.hu

Jelentkeznél valamelyik táborunkba, eseményünkre? Töltsd ki az alábbi űrlapot!