Katamarán Suli 2018.08.06-08.10 Második nap

Katamarán Suli 2018.08.06-08.10 Második nap 1541 1024 Katamarán Suli

Kedd – amikor nem csak a kánikula folytatódott, de a szórakozás is.

Már reggel érezhető volt, hogy ez a nap sem a hidegről lesz nevezetes. Annak ellenére, hogy kellemes keleti szél lengedezett, a hőmérő már közel harminc fok felé járt, mikor összejöttünk a Katamarán Suliban. Jó szokásunk szerint – Lilla vezetésével – laza nyújtó átmozgató gyakorlatokkal aktivizáltuk tanítványaink éberségét, majd még a tízórai előtt sebesen felszereltük a mini katamaránokat. Nem állíthatjuk, hogy minden hibátlanul ment, de ne legyünk mohók, mindent csak szépen lépésről lépésre.

Mire felfaltuk a tízóraira feltálalt frissen sült burgonyás pogikat, a szél is frissült, így nem maradt más hátra, mint vízre szállni. A délelőtt folyamán még a tegnapi összeállításban vitorláztak a csemetéink, hiszen így volt biztosított a boruláshoz szükséges visszaállító tömeg a fedélzeten. A vízen bemelegítő félszeles gyakorlatokat követően a vállalkozó szellemű egységek átestek a borulás –visszaállítás gyakorlaton. Kiderült, nem is olyan félelmetes dolog ez. Sőt, a nagy melegben kifejezetten szórakoztató is tud lenni. A nagy pancsolásban némi késéssel értünk partot, és mivel le is kellett szerelni, no meg az étteremhez száraz ruhát ölteni, így nem meglepő, de a Vitorlás Étteremből is késtünk.

A késés kifejezetten jót tett a gyermeki étvágynak, az első fogásnak tálalt paradicsomleves, ripsz-ropsz eltűnt a tányérokból. De a másodiknak érkezett pörkölttel sem telt el sok idő, így a pocakoknak volt mit megemészteni. Oktatóink egyhangúlag elismerésre méltó szavakkal illették a délelőtti vitorlázó teljesítményeket, így a haza séta közben járt a motivációs fagyi.

Délidőben nagyon kemény UV hatásnak vagyunk kitéve, így biztos ami biztos, 14 óráig nem merészkedtünk ki a napra. Ma egyértelműen a csocsó volt a szieszta slágere. Ám legnagyobb meglepetésünkre a két legkisebb mini tündér a sakkfigurákat választotta és lenyomtak egy szimultán partit desszert után. Ezt sem lehet elég korán kezdeni.

Délután is eljött a vízre szállás ideje, ám a nagy melegre való tekintettel beöltözést követően először csobbantunk, majd kihajóztunk. A legénység választásnál most figyelembe vettük a baráti szálakat is. A délelőtti sikeres borulásokat követően utánpótlás palántáinknak lehetősége nyílt a szabadon választott vitorlás partner kiválasztására. A Katamarán Suliban a biztonság és a szórakozás közözött kell megtalálnunk az egyensúlyt, de úgy tűnik, ezen a délutánon ez jól sikerült. Komolyabb károkozás nélkül zajlott a haveri vitorlázó délután, aminek mind a nebulóink, mind az oktatóink, roppant módon örültek. Az az egy dodzsem eset, amikor meglátogattunk egy parkoló hajót, az már fel sem tűnt a délutáni hangulat orkánban.

Sajnos ma is elérkezett az a pillanat, mikor ki kellett jönnünk a Balatonból. Megtámadtuk a BYC kikötőt, kihalásztuk a kis katamaránokat majd leszereltünk. Az értékelés nem maradhatott el, hogy müzlivel és gyümölccsel dúsított közös értékelés sem. Szerdán folytatódnak a kalandok.

Érdekelnek az új táborok, események?

KÖVESS

MINKET!

Cím: 8220 Balatonalmádi, Neptun utca 13.
    Telefon : +36 30 555 91 69
    Email: nagy.r.attila@nanaboat.hu

Jelentkeznél valamelyik táborunkba, eseményünkre? Töltsd ki az alábbi űrlapot!