Katamarán Suli 2018.08.20-08.24 Második nap

Katamarán Suli 2018.08.20-08.24 Második nap 1540 1024 Katamarán Suli

Kedd – amikor a cápa rodeó és a bőszeles vitorlák is előkerültek.

Remek reggel virradt ránk. Csend nyugalom, érezhetően csökkent a Balaton leterheltsége. Augusztus 20. után érezhetően véget ér a strandszezon, na de nem a Katamarán Suliban.

Közkívánatra reggeli torna helyett strandröplabda lett a mai bemelegítés eszköze, ami ismét a hölgyek győzelmével végződött. Jaj, ha egy sorozat egyszer beindul. Mozgás után jól esik a pancsolás, a Balaton friss vize minden kávénál jobb frissítő. Ha már átmozgattuk a csemete végtagokat, jöhetett a tízórai. Ugye rémlik, hogy hétfőn a pasik arcra hullottak, és mára a kis tündérek rendelhettek pék sütit. A túros buktára esett a választásuk, így ma tízóraira ezt habzsoltuk be. Fincsi volt. Bár a szél lengedezett, mire felszereltük felszívódott úgy újabb kihívások után néztünk.

Több alkalommal vetődött már fel a tanítványaink között mi is várhat rájuk, a Katamarán Suli után. Nos, ma megmutattuk nekik. Megtekintettük az utánpótlás olimpiai hajóját a Nacra 15-öst Balatonalmádiban. Hatalmas sikert aratott, igazi dögös tini bárka. De ugye akkor nem maradhatott ki a Nacra 17 sem, ami pedig a felnőttek olimpiai játékszere foiler kivitelben, és vegyes párosban. De ha már lúd, legyen kövér – tartja a mondás, így meglestük a Kékszalag rekorder Fifty-fifty kétárbocos Kékszalag rekorder katamaránt Balatonfüreden, és tesóját, a 47 lábas Evergreen zöld suhanót is. Miközben elnyaltuk a jutalom fagyikat a Vitorlás Étterem teraszán, megállapításra került, hogy – van élet a Katamarán Suli után is.

Nem is mi lennénk, ha a jármú látogatásokat nem a Black Jack motorosával tettük volna meg és útközben ne játszottunk volna. Ma „cápa rodeó” néven szórakoztattuk magunkat. A Katamarán Suli két jóképű felfújható cápáját kötöttük a motoros mögé, majd kezdetben egyenes ági kieséses rendszerben mérkőztünk meg. Az kapott pontot, aki tovább marad a cápán. Nem volt egyszerű kihívás, és bizony a kis cápák testét is megviselte. Az egyik már eleve fujtatott, a másik viszont egy felülésnél lehelte ki a lelkét. Így nem volt mit tenni, egy állattal folytattuk időmérő rendszerben, ami döntetlen eredmény hozott, a fiúk és a lányok vetélkedésében.

Ebédre épp, hogy oda értünk. Az Alsóörs Marina fantasztikus konyhája gondoskodik a héten a tanítványainkról. Zöldségleves illetve zöldborsó főzelék vagdalttal szerepelt a mai menüben, ami osztatlan sikert aratott. Pici pihenőt követően beöltöztünk, napkrémeztünk és kihajóztunk a még lengedező szélben.

Nem volt könnyű dolgunk, mert a szél folyamatosan húzódott vissza, olykor el is lengett. Ennek ellenére háromszög pályával frissítettük fel az ismereteket, majd előkerültek a bőszeles vitorlák. Segítségükkel jobban haladtunk a leállóban, majd jöhetett a nemek harca visszavágó. Ugye reggel a hölgyek nyertek, a cápa rodeó döntetlen lett, így a haza úton dőlt el, ki is rendelheti a szerdai reggelit.

Minden elismerésem a tanítványainknak szól. Eleinte a fiúk húztak el, majd a lányok felzárkóztak és el is léptek. Ám a lengedező északiban katamaránnal becirkálni a kikötőbe nem hétköznapi kaland. Így szoros vége lett a befutónak, előkerült lapát, és a közelharc is, amiben lássuk be, a srácok a gyakorlottabbak. A szerdai reggelit tehát ők választhatják ki.

Persze a nagy melegre való tekintettel a nyílt vízi fürdés sem maradhatott el. Pénzt is mostunk – ez az eredménye, ha az oktató meggondolatlanul veti be testét a hűs habokba.

A partot érést követően a leszerelés vidám hangulatban zajlott, ha nem is túl gyorsan. Majd az uzsi alma és banán elfogyasztása közben értékeltük a mozgalmas nap eseményeit. A „nemek harca” komolyságára csak egy példa – fiaink záróra után a kikötőben maradtak strandröplabdát gyakorolni, nehogy újabb arcra hullás következzen be szerda reggel. Hát így telt a kedd a Katamarán Suliban.

Érdekelnek az új táborok, események?

KÖVESS

MINKET!

Cím: 8220 Balatonalmádi, Neptun utca 13.
    Telefon : +36 30 555 91 69
    Email: nagy.r.attila@nanaboat.hu

Jelentkeznél valamelyik táborunkba, eseményünkre? Töltsd ki az alábbi űrlapot!