Katamarán Suli Augusztus 7-11. második nap

Katamarán Suli Augusztus 7-11. második nap 1600 997 Katamarán Suli

Kedd – mikor nem csak a friss szeles vitorlázás folytatódott, de a hajók terhelhetőségét is megtudtuk.

Ahogy mondani szokás, az évszakhoz kissé hűvös reggelre ébredtünk. Ám a friss időnek is van hozadéka, szinte mindenki időben érkezett meg a Katamarán Suliba. Közkívánatra áttekintettük az előző napi fényképeket, és persze a Kékszalag Audi Speed Cup összefoglaló videó sem maradhatott ki a repertoárból. Két oktatónk – Balu és Zacsi – is remekül szerepelt az ide Kékszalag versenyen a Black Jack fedélzetén, ez ugye csak nem maradhatott ki a műsorból.

A szellemi frissítő után a testmozgás következett, melyet Eszti torna tett izgalmasabbá. Persze egy kicsit labdáztunk is, az eheti korosztálynak még nagyon bejön a kidobós labda játék. Az aktív tevékenységeket követte az étkezés, tízóraira megettük a mustárt virslivel, vagy fordítva, – kinek ízlése szerint. Némi játék után megbeszélés következett, áttekintettük a napi feladatokat és a hajó kiosztást. A remek szélre való tekintettel sokat nem időztünk az oktató teremben, egyből fel is szereltünk. Ezen ugye van még mit javítani, mára három fock vitorla felhúzó kúszott fel az égbe vitorla nélkül.

Az alapos beöltözés után vízre szálltunk. A jelek között kitűzött félszeles pályán perdülést és fordulást gyakoroltuk, majd hosszabb meneteket mentünk a friss 10 csomós keleti szélben Sokaknak nagy megpróbáltatást jelentettek a nagy hullámok, így épp időben kötöttünk ki és indultunk ebédelni. A mai menü – húsleves és rántott sertésszelet volt, az utóbbit a fűszeres héjas burgonya kísérte. Naná, hogy elfogytak az adagok. Szieszta idején egy kis játék mindig jól esik, mára is jutott csocsó és pingpong az örökké aktív nebulóinknak.

Délután a továbbra is friss szélben újult erővel szálltunk vízre, és ennek meg is lett az eredménye. Az olykor roppant hullámos reggeli nehézségeket követően, délutánra már sokkal ügyesebben közlekedett mindenki a kis vitorlásával. Balu így fellelkesülve már háromszög pályát tűzött ki nekik, ahol a perdülést, fordulást és az élesedést is gyakoroltuk. A tréning meghozta gyümölcsét és már majdnem mindenki hibátlanul végezte a manővereket.

Persze nem is mi lennénk, ha nem jutna a mai napra is izgalom. Az előző héten ugye nagy meleg volt, sokat fürödtünk, így nem meglepő, hogy a ragtapaszoknál, csak a felfújható állatok fogytak jobban. Ám az eheti szeles hullámos időjárás a hajókra és a legénységükre fejtette ki intenzív hatását. Egyik bátor egységünk az orr sudarát csökkentette le, ennek köszönhetően kipróbálhatták a motoros vontát is. Ám van, aki tovább vonzza a kihívásokat, és akkor is sikerül némi vizet varázsolnia a hajótestbe, amikor a vízre szállás során még volt dugó a bárkában. Semmi gond, újabb motoros vonta gyakorlat következett, és ráadás izgalmak kerültek feljegyzésre az aznapi csemete emlékek közé.

A jól megérdemelt partra érkezést követően leszerelt a csipet csapat, majd uzsonnázni indult. A májkrémes kenyér friss zöldségekkel nem egy rossz dolog, ám valamiért az eheti nebulóknak nem nyerte el oly mértékben a tetszését, mint ahogy az ebédnél tapasztalható volt. Sebaj, a holnapi banán split vanília fagyival biztos befutó lesz náluk.

Az értékelést jó szokásaink szerint ma is megtartottuk, és a hullámos Balaton, a friss szeles izgalmak ellenére is remek visszajelzéseket kaptunk a keddi programit illetően.

Fotó: Zacsi, Balu

Szöveg: Zacsi, Rozsda

Érdekelnek az új táborok, események?

KÖVESS

MINKET!

Cím: 8220 Balatonalmádi, Neptun utca 13.
    Telefon : +36 30 555 91 69
    Email: nagy.r.attila@nanaboat.hu

Jelentkeznél valamelyik táborunkba, eseményünkre? Töltsd ki az alábbi űrlapot!