Katamarán Suli Július 17-21 ötödik nap

Katamarán Suli Július 17-21 ötödik nap 1024 681 Katamarán Suli

Péntek – amikor is mindenből levizsgáztunk és persze megmutattuk a szülőknek mit tanultunk a héten.

Izgatottan indult a napunk, hiszen ma véget ér a hét. Így vizsgák is várnak ránk, no meg a szülők is érdeklődve várják a vitorlás bemutatót. Mindenez tükrében reggel játékos tornával indítottunk és sietve uzsonnáztunk. Mára virslit kaptunk két fajtát is, igény szerinti mustár kupacokkal. Falás után felszereltünk, majd irány a víz. Aki még nem mutatta be a négy alap manővert ma pótolta, közben persze a spontán fürcsit is megejtettük. Ne feledjük, a Balaton ma is vagy 24 fokos, köszönhetően az olykor több mint 30 fokos hőmérsékletnek.

Szelünk szerencsére ma akadt egy kevés, így a rátermettebb legénység kezében előkerültek a fekete bőszeles vitorlák is. Miután bemutattuk a fordulást, a perdülést, a vízből mentést és a motoroshoz állást, igazán megérdemeltük az ebédet. A menü gulyásleves volt, melyet mákos tészta, avagy sajtos tejfölös tészta kísért, ki mire vágyott. Egyre jobb dolgunk van a Hajógyár Étteremben, nagyon köszönjük.

Pihenésként bemutattuk a négy alap csomót is, illetve a meteorológiai ismeretekből is számot adtunk ismereteinkből. A hajók felszerelését már reggel megejtettük, így jöhetett a heti versenyek díjkiosztója.  Értékeltük a strand regatta és a kikötői futam eredményeit, fagyi kupac és tárgynyeremények várták az eredményes katamarán palántákat.

Mire befejeztük az elemzéseket és a vizsgákat, a szülők is megérkeztek, kezdődhetett a bemutató. Első szám a strand regatta volt, hiszen ez egyrészt nagy kedvencünk, másrészt a szülők igazán testközelből figyelhették az aktivitásunkat. Tehát áthajóztunk a homokos partra, kivonszoltuk a mini katamaránok popsiját a homokba. Majd egy adott jelre nekivágtunk a távnak. Ez mindig remek szórakozás, ma is annak bizonyult. Ezt követően félszeles pályát kaptak a nebulók, motoros fuvart pedig a szülők. Volt, aki hajózott, és olyan is akadt, aki borulással lepte meg szeretteit.

Nagy öröm azt oktatóként látni, hogy boldog a tanítvány a szülei előtt, és büszke a szülő a látottakra. Ezek az igazán motiváló pillanatok. A terveknek megfelelően kihajóztunk a bemutatót követően, majd leszereltünk és Katamarán Suli pólót húztunk a díjkiosztóra. Átadásra kerültek a Katamarán Suli ajándékai és a Magyar Vitorlás Szövetséggel együtt működtetett Vitorlás Suli program anyagai is. Volt itt öröm és mosoly mind a gyermekek, mind a szülők arcán. Szeretem érzés.

Búcsúzóul felfaltuk az uzsonnára elénk rakott császármorzsákat és elkészítettük a hagyományosnak mondható „ugró képet is” a heti táboros csapatunkról.

Köszönet illeti a szülőket, hogy ránk bízták szemük fényeit. Elismerés a tanulóinknak, hogy a kevés széllel megáldott, ám de roppant meleg időben is hősiesen álltak helyt a kis katamaránok fedélzetén éppen úgy, mit a kalandparkban. És ne feledjük Léna, Hajni és Norbi munkáját sem, nélkülük men lehetett volna ilyen sikeres ez a hét sem.

Szöveg: Rozsda

Foto: Léna, Rozsda

Érdekelnek az új táborok, események?

KÖVESS

MINKET!

Cím: 8220 Balatonalmádi, Neptun utca 13.
    Telefon : +36 30 555 91 69
    Email: nagy.r.attila@nanaboat.hu

Jelentkeznél valamelyik táborunkba, eseményünkre? Töltsd ki az alábbi űrlapot!