Katamarán Suli tábor 2019. augusztus 12-16. második nap

Katamarán Suli tábor 2019. augusztus 12-16. második nap 1732 1152 Katamarán Suli

A tegnap beígért front menetrendszerűen megérkezett a hajnali órákban, így ma végre hűvösebb, emberibb időjárási viszonyok között tarthattuk meg a Katamarán Suli második napját. Eseményekben ma sem volt hiány.

A srácok meglepően pontosan érkeztek, így fekvőtámaszok nélkül kezdhettük a reggeli tornát, amit ma Marci tartott. A reggeli felfrissülés után a társaságot ketté osztottuk, és a tapasztaltabb „nagy fiúk” külön programként szétszedték a hajójukat, hogy az újonnan elkészült trampolinjukat felszereljék. Tekintve, hogy laza 20 csomós alap szél fújt erre volt elegendő idejük egész délelőtt.

Mindeközben a fiatalabbakkal átismételtük az elméleti tudnivalók alapjait, mik is az alap szélirányok, a menetirányok, és persze a mini katamarán főbb részei. Az elméleti tudást tovább fokozva a parton álló hajókon lemodelleztük a fordulás, és halzolás közbeni helyes mozdulatsorokat, hogy később ezzel a vízen már ne legyen probléma.

Rövid pihentető-átmozgató szabadfoglalkozást követően megismerkedtünk az alap csomókkal, majd motorosokba szálltunk és kinéztünk a vízre. Az időjárás ellenőrzésen kívül meglestük Virág Flóra- Molnár Dávid Nacra 17-es katamarán versenyző párost, hogyan szelik a vizet a repülő katamaránjukon. Két nagy körön keresztül élvezhettük a repülő bemutatót, utána pedig vissza tértünk a kikötőbe lévén már ebédidő következett.

A zöldborsóleves és az őt követő saslik steakburgonyával mind egy szálig elfogyott, a desszertnek kiosztott müzli szeletekről nem is beszélve.

Az ebéd utáni csendes pihenő azért játékkal is telt. Ping-pong, társas és egyéb tevékenységek is helyet kaptak a szieszta közben. Majd megérkeztek mai meglepetés vendégeink. Ha már a vízen megcsodáltuk őket, meghívtuk Flórát és Dávidot egy gyors kérdezz – felekre. játékra, és némi élménybeszámolóra. Szóba került a tavalyi világbajnokság is, amiről videókat is néztünk, majd elbeszélgettünk a foiler katamarán jellegzetességeiről, és rengeteg hasznos kérdésre válaszolt nekünk az olimpiai aspiráns páros, – ezúton is köszönjük nekik!

A felajzott gyerekfalkával  a beszámolók után ideje volt vízre szállni. Sajnos a szél ereje nem annyit csökkent, mint vártuk, így kevesebb hajóval és csökkentett vitorla felülettel vágtunk neki a vizes kalandnak. A néha igen erős, rugdalózó északi szél próbára tette a csapatot. Volt borulás, mancsaft elhagyás, de szerencsére mindenki rendben és vidáman átvészelte a dolgot. Motorosból cseréltük a fiatalokat, hogy mindenki töltsön némi időt a vágtató fröcskölő katamaránokban, de azért el se terüljenek a fáradtságtól. Jó érzéssel épp eleget voltunk kint, egyesek már fáztak kicsit, így szép lassan partra indultunk.

Az elpakolás ma már üzemszerűen működött, így a hajók hamar a helyükre kerültek.
Kiértékeltük a napot, felfaltuk a banánokat és pihenőre engedtük a fiatalokat, hogy holnap újabb kihívásoknak nézzünk elébe.

Reméljük az időjárás kegyesebb lesz hozzánk…

Szöveg: Lovi és Rozsda

Fotó: Marci, Miki, Lovi, Rozsda

Érdekelnek az új táborok, események?

KÖVESS

MINKET!

Cím: 8220 Balatonalmádi, Neptun utca 13.
    Telefon : +36 30 555 91 69
    Email: nagy.r.attila@nanaboat.hu

Jelentkeznél valamelyik táborunkba, eseményünkre? Töltsd ki az alábbi űrlapot!