Katamarán Suli tábor 2019. július 22-26. negyedik nap

Katamarán Suli tábor 2019. július 22-26. negyedik nap 1540 1024 Katamarán Suli

Csütörtök – kánikula és rengeteg faktor a nap ellen. Ez már a negyedik napunk. Szinte már észre sem vesszük, és a tanítványaik maguktól felszerelnek és vízre szállnak. De valahol ez is célunk volt.

Reggel pontos a találkozás a kikötőben. A vidámság mellé jól megfér a fegyelem és a pontosság, ez egy aranyszabály. Majd persze jöhetett a bemelegítő tornasor a fűben, melyet ma Peti vezényelt. Peti igazán kíméletes volt a srácokkal. Bár a lazítások mellet előkerült néhány felülés, fekvőtámasz, és persze aki amilyen ötletet adott, azt még beépítette. Szóval bemelegedtünk, amit ismét úszás követett a Balcsiban.

Megismerkedtünk elméletben a viharjelzéssel, a motoros mellé állással és az alapvető útjog szabályokkal is. A felszerelés – csütörtöki nap lévén – már elég jól és önállóan ment. És mivel a reggeli keleti szél ma is csábítóan lengedezett már kora reggel, így az uzsonnázás és a beöltözést követően már vízre is szálltunk. Látva az időjósok előrejelzéseit, már csak az 50 faktoros napkrémet használjuk a kicsik bőrének megvédésére. Persze a folyadék bevitel sem maradhat el – az oktató teremben, a mini katamaránon, és a kikötőben is folyamatos itatás zajlik, – buborékos és csendes kivitelben, – kinek igénye szerint.

A vízen a szokásos kalandok folytatódtak, persze ismét váltott legénységgel. Aki barátot választott az is megtalálta a számításait, de aki egyedül szerette volna megismerni a katamaránozás rejtelmeit, az sem csalódott. Igyekeztünk minden kérést teljesíteni, így volt nyílt vízi fürdés az újabb borulások a fordulók és halzolások gyakorlása mellett. Majd még épp időben átöltöztünk, így jöhetett a jól megérdemelt ebéd. Az ebéd ma zöldségleves volt, amit csirkehusis tarhonya követett, zöldségsalátával Több év tapasztalata, hogy az utóbbival nem nagyon lehet hibázni a gyermekétkeztetés terén.

A csendes pihenőt az árnyékban töltöttük. Első lépésnek közösen gyakoroltuk a négy alapcsomót, ami nélkül nincs Katamarán Suli. Majd szinte mindenki bemutatta a friss tudását, levizsgáztunk, illetve némi illemtan is terítékre került. A kánikula továbbra is tombolt, így a legelviselhetőbb hely a Balaton lett. A friss keleti szél és a hűsítő hullámok elviselhetőbbé tették az amúgy igen heves nyarat. Jutott mára hínár szedés, árboc döntögetés és picit illegális kikötői fürdés, illetve a hozzá kapcsolódó izgalom – ma sem unatkoztunk.

Természetesen a Nacra falka velünk párhuzamosan zajló programjárós se feledkezzünk meg. Ma az a megtiszteltetés ért minket, hogy Dió és Kenguru az egész napot velünk töltötte és a hajókat illetve legénységeit is finom hangolta.

Délután a szél hiánya és az UV dózis miatt egy darabig maradtunk az árnyékban és teszteltük az eddig tanultakat. Ezután kimentünk a motorosokkal hűsölni és pancsolni a nyílt vízre, majd ezt követően leszereltünk és értékeltünk. A visszacsatolás után érzékeny búcsút vettünk egymástól. Péntek a tábor utolsó napja következik, melynek délutánján megmutatjuk a szeretteinknek, mit is tanultunk a héten.

Szöveg: Gabó, Rozsda
Fotó: Hajni, Marci, Kati, Gabó és Rozsda

Érdekelnek az új táborok, események?

KÖVESS

MINKET!

Cím: 8220 Balatonalmádi, Neptun utca 13.
    Telefon : +36 30 555 91 69
    Email: nagy.r.attila@nanaboat.hu

Jelentkeznél valamelyik táborunkba, eseményünkre? Töltsd ki az alábbi űrlapot!